Ecologie

Redactia
Ecologie. Cainii strazii, in doua interpretari- Opinii ale cititorilor nostri din strainatate -. "Mana cu gheara" domneste peste Bucuresti. Stimati domni,. Dupa o recenta calatorie in Romania, la intoarcerea mea in Brazilia, am continuat sa reflectez asupra unor evenimente petrecute la Bucuresti, even...

Ecologie

Cainii strazii, in doua interpretari- Opinii ale cititorilor nostri din strainatate -
"Mana cu gheara" domneste peste Bucuresti

Stimati domni,
Dupa o recenta calatorie in Romania, la intoarcerea mea in Brazilia, am continuat sa reflectez asupra unor evenimente petrecute la Bucuresti, evenimente care mi se par de o mare gravitate, prin caracterul lor ocult. Si aici, la noi, in unele localitati indepartate, primitive, sacrificiile animale mai au loc, dar nu la marimea la care se petrec acum la Bucuresti si nu in medii crestine, cum pretinde Biserica Ortodoxa ca ar fi poporul roman. Citind cu atentie presa de la Bucuresti, am ajuns la concluzia ca sunteti dintre putinele ziare curajoase. Alti jurnalisti mi s-au parut "slujitori", servitori tematori. Va trimit dvs. acest articol, il puteti folosi ca baza de documentare, il puteti publica, dar lucrurile nu trebuie lasate sa evolueze asa cum se intampla in prezent.
Sosind dupa mai mult timp in Romania, am fost frapat de modul in care oamenii simpli vorbeau admirativ, dar temator, despre primarul Bucurestiului, considerat fiind "al dracului" sau, si mai direct, "dat dracului". Deoarece poporul are o anumita intelepciune intuitiva, am retinut aceste expresii ca fiind destul de nefiresti. In acest context, a aparut invocarea notiunii de "om insemnat", facuta de majoritatea persoanelor care il asimilau pe primar cu acest gen de fiinta, careia "cineva" i-a imprimat "semnul". Mi-am pus, in mod legitim, intrebarea: ce anume produce o asemenea teama, rostita simbolic, legata de aceasta aparitie? Pe parcurs, am mai observat si alte curiozitati, poate coincidente. Cunoscatorii au observat deja faptul ca acest primar ridica deseori mana stanga, cu unul sau doua degete raschirate. "Mana in chip de gheara", "mana cu coarne" reprezinta semnul satanist al Treimii Diavolului, care se face intotdeauna cu mana stanga, fiind salut si semn de recunoastere in sensul apartenentei la cult. In acelasi timp, faptul ca, de regula, vorbeste intr-o maniera "indracita" si are placerea sa maculeze grosolan cam tot ceea ce inconjoara, ar putea constitui doar o forma specifica de manifestare, poate a lui, dar poate nu numai a lui. Ca persoana care se ocupa de stiinte oculte, am fost interesat de anumite coincidente (sa le spunem asa!) care s-au petrecut in ultimele luni in legatura cu asa numitul "razboi al maidanezilor". Fixatia facuta pentru sacrificarea unor animale "fara stapan", neaparate de nimeni, anonime, vieti "care se pot lua pentru putere" fara plata, reprezinta o "coincidenta interesanta". Satanistii practica, in mod frecvent, sacrificiile umane si animale; aleg pentru sacrificare "vagabonzi", persoane fara identitate, nerevendicate de nimeni, inclusiv animale cu aceste caracteristici. Frapante in acest caz sunt numarul imens al sacrificiilor preconizate, dar si caracterul lor devenit public; faptul poate sa insemne, daca nu este "coincidenta", ca se urmareste transmiterea unui mesaj secret, poate cel enuntat in titlu. Personal, consider ca aceasta situatie depaseste interesul anecdotic sau sentimental, subliniat in mod gresit de o presa in care cred ca multi jurnalisti au raspuns pozitiv la semnele facute de aceasta capetenie a orasului.
Din materialele pe care le-am cules, a rezultat ca intentia de a "rezolva" problema cainilor vagabonzi a aparut la sfarsitul anului trecut, in perioada anterioara Craciunului. Faptul ca atat data de 22 decembrie este in calendarul satanist denumita "Sabbath Festivaal", iar 24 decembrie este "Sarbatoarea demonilor" ar putea sa fie complet intamplator. Dar, ulterior, la Bucuresti se stabileste oficial data de 1 Martie, ca fiind momentul declansarii acestei campanii, moment irevocabil, invocat repetat si subliniat. Data de 1 martie constituie, in calendarul satanist, "alianta cu demonii", sarbatoare a sangelui baut pentru putere. Evenimentele urmatoare sunt la fel de pline de coincidente. Asociati - la inceput, probabil fara voie - la aceasta campanie, reprezentantii guvernamentali se retrag intr-o maniera extrem de curioasa, ca si cum ar fi vazut "ceva" de nevazut. In jurul datei de 14 martie, primarul a anuntat "rezultatele bune ale campaniei", comunicate in presa; suntem in faza cand reprezentantii guvernamentali inca temperau situatia. Dar brusc, in preajma datei de 20 martie, primarul revine si anunta cu o precizie curioasa (consemnare in ziarul "National"): "Cainii vagabonzi vor fi omorati in aprilie".
Doua aspecte trebuie relevate. Primul: data de 20 martie, reprezentand "echinoctiul de primavara", este o alta sarbatoare satanista, care trebuie punctata de obicei. Al doilea: luna aprilie este cea mai importanta in calendarul satanist, fiind luna celor mai abjecte sacrificari. O luna sangeroasa, care cuprinde nu mai putin de 14 zile de sarbatori sataniste mari.
Explicatia consta in faptul ca Pastele crestin cade, de cele mai multe ori, in chiar aceasta luna, care astfel ar trebui murdarita prin crime, dezmat, sange si tulburari cu caracter demonic. Calauzindu-ne dupa consemnarile din presa, observam ca, pana in a doua jumatate a lunii aprilie, nu se intamplase nimic demn de notat, cu toate anunturile facute de capetenie in luna precedenta. Este adevarat insa ca, pana in preajma datei de 17-18 aprilie, calendarul satanist nu prevedea sarbatori sangeroase.
Dar fara nici un motiv aparent, in data de 20 aprilie, "Jurnalul National" titreaza: "Basescu reincepe razboiul cainilor". Suntem in 20 aprilie, data importanta. Caci intre 21 si 26 aprilie toti satanistii adopta ceremonialul de pregatire pentru Grand Climax, perioada de escaladare zilnica a ceremoniilor de sacrificiu animal. In 24 aprilie, in ajunul Sf. Mark, alta sarbatoare satanista, pregatirile sunt la apogeu, pentru ca imediat, intre 26 aprilie si 1 mai, sa avem tipul de ritual "DeMeur-Corpus de Bachl". De notat ca "marea sarbatoare a vrajitoarelor", culminatia acestui vartej satanist - cel mai sangeros si cel mai brutal din intreg anul, urma sa se petreaca in data de 30 aprilie.
Alte coincidente: in 17 aprilie, de Vinerea Neagra satanista, o echipa de barbati inarmati ucid in mod sangeros cainii in strada; metoda de ucidere nu este lamurita. Aceeasi echipa ucide cu pusca animale in noaptea de 20 spre 21 aprilie, in primele minute ale zilei de 21 aprilie, inceput de pregatire pentru Grand Climax. De asemenea, ora este potrivita pentru ceea ce, in ceremonialul satanic, se numeste "petrecerea de la miezul noptii". Masina utilizata are ca indicative de inmatriculare Vgi, litere din care, coroborate si incluse in cerc, reiese semnul satanist al "anarhiei" care, de fapt, reprezinta abolirea legii. Numarul de inmatriculare este "99" (doua din cifrele semnului fiarei inversate, simbolul lui Antichrist).
Interesanta, in asa-numitul "scandal al maidanezilor", este aparitia altor catorva simboluri si procedee sataniste: animalele sacrificate urma sa fie in unele versiuni "tocate", dezmembrate, sacrificate prin dezmembrare. Sacrificarea prin dezmembrare este semnul sarbatorii demonilor (anti-Craciunul, negarea Nasterii Domnului) ca si cel al "casatoriei cu Satan". Dupa tocare, animalele dezmembrate urma sa fie date hrana rituala unor animale (devenind asa-numita faina proteica) simbol al raspandirii "casatoriei cu Satan"; o alta ipoteza ar fi fost, dupa versiunea lui Traian Basescu, intrebuintarea unor crematorii, deci sacrificiul ritualic prin foc. Atragem atentia ca in data de 1 mai satanismul sarbatoreste "ziua focului".
Interesant mai este si un alt aspect: dorinta de a se efectua aceste sacrificii animale, fara prezenta presei si a reprezentantilor organizatiilor cetatenesti. Daca nu este un interes meschin, de natura comerciala (asa-numitul "trafic cu piei de caine"), poate fi placerea executiei ritualice, "in circuit inchis", produsa in cea mai agitata - si prolifica - perioada din calendarul satanist. Este necesar sa mentionam ca, de regula, sacrificiile au caracter de tortura, cum ar fi "rastignirea cu capul in jos", "luarea de sange pentru putere", "ciopartiri cu extragerea vrajitoreasca de inimi palpitande" etc. Scene care, desigur, nu pot fi vazute de ochi straini.
In incheiere, inca un amanunt (sau, poate, o coincidenta): ne amintim ca, in cursul anului trecut, in momentul aprobarii oficiale a construirii Catedralei Crestine a Neamului in Piata Unirii din Bucuresti, capetenia orasului, Traian Basescu, a corectat aceasta informatie, retractand-o.
Cu incredere,Theodor N. Paltinissan
Sao Paolo, Brazilia

Imagini sangeroase dintr-o tara salbatica In atentia conducerii publicatiei
Va rog sa publicati acest articol unde incerc sa inlatur minciunile necalificate spuse tarii dvs. de primarul Capitalei si de servitorii lui din presa si de la ecarisajul orasului. Sunt german, nascut in Romania, de specialitate medic chirurg, membru al Partidului Ecologist.
Va multumesc! Citind articole venite din Romania si privind la unele posturi romane de televiziune receptionate aici, am ramas uimit de starea de salbaticie atinsa de populatia acestei tari, asa cum se manifesta in comportamentul ei fata de animale. Deosebit de grav este faptul ca presa (ziare si televiziuni) este atat de necalificata, incat nu verifica nici o informatie data de primarul capitalei Romaniei si de colaboratorii lui.
Ar fi observat ca sunt numai minciuni revoltatoare. Si mai grav este faptul ca acestia au trecut la actiune intr-o maniera care in tarile vestice le atragea arestarea. Ca german, originar din Romania si crestin, ma felicit ca am plecat din aceasta tara, unde viata nu valoreaza nimic, iar atatarea publica la ucidere si violenta este intampinata cu aplauze de catre ziaristi. Trebuie sa va spun, deoarece in Romania nu se stie, ca in Vest grija fata de animale ia forme cateodata de necrezut. Omul stie ca ii este interzis sa omoare animalul si comunitatea il pedepseste pe loc. Nevestele de politicieni ezita sa se imbrace in haina de blana "din animal", deoarece opinia publica le va condamna si sotii lor nu vor mai fi alesi. Pana acolo se merge cu grija fata de viata, fata de natura. In acest caz, ma intreb ce se intampla in Germania, daca un primar de oras (nu mai vorbesc de capitala) facea 10% din ce a facut primarul capitalei Romaniei. Nu ma intreb daca mai ramanea o zi pe functia lui, deoarece este imposibil, ci daca mai apuca vreodata sa scoata capul in politica.
Indignarea mea este, in acelasi timp, profesionala. Se spun aiureli, luate ca adevaruri de populatia mintita cinic de presa din tara dvs., cum ar fi:
- "In Bucuresti, sunt 200.000 de caini vagabonzi". Minciuna: cine i-a numarat? Prin ce procedee? Sa ne spuna procedeele.
- "Romania este tara cainilor vagabonzi". Minciuna: in Italia, sunt peste 800.000 de caini (s-a facut recensamant, deoarece asa se procedeaza in tarile civilizate, nu in Romania).
- "Cainii sunt agresivi". Minciuna: cainele "dezradacinat" este dezorientat, speriat si nevrotic. Agresiv este numai omul necivilizat, care il ataca fara rost; cainele se apara.
- "Cainii aduc bolile, epidemia, turbarea". Minciuna: epidemiile vin, in primul rand, de la gunoaiele care sufoca orasele, de la apa murdara din canalizare, de la mizeria din spitalele acestei tari. Cainii nu au adus raia din scoli, lindinii de pe parul pubian, tuberculoza, la care sunteti campionii Europei. Turbarea? Daca il privesc la televizor pe primarul cu ochiul ratacit, cred ca da, dar nu cainii sunt cauza.
- "Cetatenii nu doresc cainii". Minciuna: s-au infiat aproape toti cainii prinsi de hingheri, in masura in care au fost cedati, si nu omorati bestial in cateva ore.
- Politicienii (anumiti) isi fac reclama condamnand crimele". Minciuna: proces de intentie! Ca si mine, isi manifesta dreptul la opinie, drept cetatenesc european.
- "O castrare e platita cu 180 Dm la fundatii". Minciuna: ce dovezi sunt? Acte, nu declaratii inregistrate automat de ziaristi fara experienta.
- "Cainii de pe strada sunt vagabonzi". Minciuna dupa minciuna! 1. Cainii nu sunt vagabonzi, deoarece ei isi fac loc, isi gasesc loc, cainii care circula dintr-un loc in altul sunt refuzati de alte comunitati, dar se stabilesc, in cele din urma, undeva. 2. Cainii de pe strada sunt destul de multi, pierduti de stapani care ii plang. Vor fi omorati in aceeasi zi in care ii prind, contrar oricaror reguli. Numai pentru acest lucru, posesorii de caini ar fi trebuit sa-l actioneze in justitie pe primarul capitalei tarii dvs., ca sa-l invete minte si sa-l lase sarac definitiv. Asa se proceda in Germania!
- "Problema cainilor este colaterala, s-o lasam!". Minciuna: este o problema de sanatate sociala, de atitudine crestina, care arata cat de stricata este societatea din tara dvs. Dimpotriva, as spune. Cu exceptia unor fundatii de protectie a animalelor, in rest, societatea romana primeste nota zero la spirit cetatenesc. In Germania, protestau toate organizatiile civile si confesionale (omoloagele lor din tara dvs. sunt infiintate ca sa nu faca nimic), organizatiile caritabile, cetatenii, in general. Nu mai vorbesc de miscarile ecologiste, care nu lasau lucrurile asa. Dar in Uganda de pe Dambovita, lucrurile se petrec in alt fel.
- "Cetatenii nu protesteaza, deci sunt de acord". Minciuna! Cetatenii nu sunt de acord, dar sunt fricosi, lasi, nepasatori, facand parte dintr-o populatie fara obiective mari, lipsita de spirit cetatenesc.
- "Cainii vor fi eutanasiati!". Minciuna de smecher: "eutanasia" inseamna altceva (ce, d-le primar?), este vorba de ucidere pur si simplu.
- "Prin eutanasiere, cainii vagabonzi vor disparea". Marea minciuna: permanent se vor alimenta strazile, datorita cainilor pierduti, a cainilor abandonati de stapanii noi, care-i preiau de la batranii care mor, cainii care fug de la stapan din curiozitate si se pierd, apoi se "obisnuiesc". Oricum, "solutia finala" (Hitler, nu-i asa?) este imposibila. Vor ramane familii de caini care, prin imperechere, se vor inmulti. Cauza ramane problema.
- "Actiunile de eutanasiere sunt legale". Minciuna sfruntata: toate, dar toate, sunt ilegale si neconstitutionale. Declaratia Universala a Drepturilor Animalelor, semnata de Romania, interzice, la art. 8, aceste practici! Si cum legislatia internationala bate legile romanesti, ce mai e de zis?
In incheiere, pun o intrebare: de ce nici o biserica crestina din Romania nu s-a manifestat hotarat in situatia data, cand este clara atitudinea primitiva, pagana (poate chiar mai mult) a celor care au organizat tot acest spectacol semnificativ pentru deplorabila stare de astazi a Romaniei?Georg Haller
Wiesbaden, Deutschland