Sondaj I.M.A.S.

Redactia
Revista "Formula As" pe piata saptamanalelor romanesti.

Conform datelor furnizate de Audimas pe luna martie 1999, piata saptamanalelor este dominata clar de revista "Formula As", cu o cota de piata de 16,7% si cu o audienta de 8 cititori pe copie (adica 2.249.925 persoane).

1. Academia Catavencu
2. Capital
3. Formula As
4. Infractorul
5. Magazinul
6. Panoramic Radio-Tv
7. Paranormal
8. Pro-Tv Magazin9. Romania Mare
10. Super Magazin
11. Vip
12. Agenda
13. Ecran Magazin
14. Tele Cablu
15. Saptamanal Maghiar
16. Povestea mea17. Salut
18. Tv Mania
19. Evenimentul de week-end
20. Dracula
21. Dilema
22. Integrame
23. Jurnalul de Bucuresti
24. Calauza
25. Alte publicatii

De Ce Un Sondaj?

Din consideratie pentru cititorii revistei noastre si pentru informarea potentialilor furnizori de publicitate, am solicitat celei mai prestigioase institutii de sondaje de presa din Romania - Imas - o analiza specifica, menita sa stabileasca pozitia ocupata de revista noastra pe piata saptamanalelor.

Plasarea revistei "Formula As" in varful topului presei este un succes prin care dorim sa ne omagiem cititorii, coautori - saptamana de saptamana - ai publicatiei noastre. Le multumim pentru investitia de informatii si de idei, dar si pentru girul profesional si moral cu care ne crediteaza de-atata timp. Suntem fericiti sa putem dovedi ca miza lor intelectuala si afectiva se justifica prin acest rezultat.

Sondajul Imas este - in acelasi timp - si o oferta pe care le-o facem eventualilor furnizori de reclame, carora le deschidem printr-o garantie publica de valoare paginile revistei "Formula As". In zona aceasta, politica noastra redactionala se schimba. Refractari, ani de zile, publicitatii, din dorinta de a folosi integral spatiile si rubricile revistei (intr-o necesara etapa de consolidare a profilului ei actual), in prezent ne corectam aceasta optica profesionala, apreciind ca prezenta reclamei ne va ajuta sa mentinem pretul actual al revistei. Facem deschis aceasta marturisire: nu ne intereseaza in nici un chip posibilitatea de a obtine profit de pe urma publicitatii, ci doar sansa de a rezista in felul acesta la necrutatoarea si brutala explozie a echilibrului leu-dolar.

"Formula As"